FAQ - najczęściej zadawane pytania
1. Jak złożyć zamówienie?
W pierwszej kolejności wybierz produkt z naszej oferty, jego parametry (rozmiar, kolor, rodzaj, ilość itp.) i kliknij „Dodaj do koszyka”. Podaj tam swój adres, metodę dostawy i płatności oraz wyślij zamówienie. Złożone zamówienie potwierdza e-mail wysłany na Twoją skrzynkę. Najpóźniej na dwa dni przed dostarczeniem zamówionego towaru, poinformujemy Cię o przypuszczalnej godzinie oraz dokładnym dniu dostawy.
Pamiętaj, że wybierając opcję odbioru osobistego, zyskujesz dodatkowy rabat 10%!
2. Jak dokonać płatności?
Dostosowujemy się do Ciebie! Możesz dokonać płatności na 3 różne sposoby: przy odbiorze, przelew online oraz zakup na raty.
3. Jak dokonać zakupów na raty?
Sprzedaż ratalną prowadzimy za pośrednictwem:
Credit Agricole.
W naszym sklepie możesz też dokonać zakupu na raty za pośrednictwem PayU Raty oraz Przelewy24.
Oszczędzamy Twój czas - wszystkie niezbędne formalności załatwiane są online, bez konieczności wychodzenia z domu. To Ty wybierasz najkorzystniejszą dla siebie opcję.
4. Czy dajemy dodatkowe zniżki?
Oczywiście! Jeśli:
- Zapisałeś się do naszego newslettera, otrzymujesz 3% zniżki na zakupy.
- Zrobiłeś u nas zakupy, dajemy Ci rabat 5% na kolejne zakupy!
Dodatkowo, stale oferujemy zniżki i promocje na wybrane artykuły, które zawsze znajdują się w kategorii „Promocje”. Zobacz, jak wiele zyskujesz!
5. Ile kosztuje dostawa?
Cenimy Wasz czas i pieniądze, dlatego dostawa jest bezpłatna na terenie całego kraju. Wasze zadowolenie jest dla nas najważniejsze!
6. Jaki jest czas dostawy?
Czas dostawy zależy od wybranego typu produktu.
Poszczególne informacje zawarte są w opisie, w karcie wybranego artykułu.
7. Czy wnosimy meble?
Nasi kierowcy nie mają obowiązku wnoszenia mebli. Dlatego należy zapewnić odpowiednią ilość osób potrzebnych do odebrania mebli od naszego kierowcy i wniesienia ich do domu lub mieszkania. Towar dostarczany jest do pierwszych drzwi lub do miejsca, gdzie kierowca może dojechać.
8. Czy oferujemy usługę skręcania i montażu mebli?
Nie oferujemy usługi skręcania i montażu mebli. Do każdego zestawu zakupionych produktów, dołączona została prosta i intuicyjna instrukcja, która z pewnością pomoże Ci w skręcaniu wymarzonego mebla.
9. Na co zwracać uwagę?
Zawsze sprawdzaj towar. Przy zamówieniu oraz odbiorze, dokładnie sprawdź, czy wybrany produkt ma poprawne parametry oraz, czy kolor i rodzaj mebla odpowiada Twoim wymaganiom. Jeśli nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić.
10. Jaki jest okres gwarancji?
Na wszystkie zakupione meble w sklepie www.mirjan24.pl udzielamy minimum 24 miesiące gwarancji.
11. Jak anulować złożone zamówienie?
Aby dokonać anulacji złożonego zamówienia, prosimy o wiadomość na poniższy adres mailowy: biuro@mirjan24.pl
12. Co oznacza zwrot towarów w ciągu 14 dni?
Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupionego towaru, odeślij go nam, a my zwrócimy Ci pieniądze. To od Ciebie zależy, czy przywieziesz go osobiście, czy skorzystasz z usługi kurierskiej. Do dyspozycji masz 14 dni, w ciągu których musisz poinformować nas o zwrocie i odesłać zamówiony towar.
Zwracany produkt zawsze należy starannie zapakować i zabezpieczyć. Nie może on również nosić żadnych śladów użytkowania oraz nie może być skręcony.
13. Jak zareklamować meble?
Aby zareklamować meble, należy poprawnie wypełnić formularz reklamacyjny oraz dołączyć zdjęcia uszkodzonych elementów jak również ich symbole, które znajdują się w instrukcji montażu dołączonej do zestawu.
14. Czy mamy wystawę mebli?
Ze względu na bogatą ofertę sklepu nie posiadamy wystawy mebli. Wszystkie produkty dostępne są tylko i wyłącznie online.