Reklamacja w 5 krokach
Drogi Kliencie!
Wystąpił problem z produktem zakupionym w naszym sklepie?
Rozumiemy, co czujesz. Dlatego chętnie pomożemy Ci w złożeniu reklamacji. Postaramy się ją rozpatrzyć tak szybko, jak to możliwe.
Jednak wcześniej będziesz musiał wykonać kilka prostych czynności:
1. Zrób zdjęcie produktu
Jeśli masz jakiekolwiek problemy z produktem będącym w okresie obejmującym gwarancję, udokumentuj to. Zrób wysokojakościowe zdjęcia uszkodzeń bądź wady produktu - najlepiej z kilku różnych perspektyw. To pomoże nam rozwiązać Twój problem.
2. Wypełnij formularz
Wypełnij prawdziwymi danymi nasz formularz zgłoszeniowy kliknij tutaj, aby wyświetlić, dokładnie opisz zaistniałe uszkodzenia oraz dołącz wcześniej wykonane zdjęcia. Po uzupełnieniu zostanie on automatycznie przesłany do naszego działu reklamacji.
Chcemy by Twoja reklamacja była jak najszybciej rozpatrzona, a Ty w 100% usatysfakcjonowany. Dlatego prosimy o poprawne wypełnienie formularza reklamacyjnego, to znacznie przyśpieszy proces.
3. Zweryfikujemy uszkodzenia
Zgodnie z wypełnionym i przesłanym formularzem, nasz ekspert ds. Reklamacji, zapozna się z sytuacją i oceni wadę produktu.
Bez obaw! Nasi specjaliści wiedzą, jakie rozwiązanie będzie dla Ciebie najlepsze.
4. Przetwarzanie reklamacji
Rozpatrzenie reklamacji trwa 14 dni. W tym czasie staramy się ocenić wadę i rozwiązać istniejący problem. Na bieżąco będziemy informować Cię o aktualnej sytuacji reklamacyjnej. Naszym celem jest wspólne i jak najszybsze rozwiązanie problemu.
5. Możliwości reklamacyjne
Nasz ekspert wybiera najlepsze możliwe rozwiązanie dla Twojej reklamacji. Może być to: wymiana części lub całego produktu bądź rabat.
Dla nas ważna jest Twoja satysfakcja!